Vilken dröm!

Det blev faktiskt lite kallare i min lägenhet i natt, dryga 2 grader. Men det viktigaste av allt är att luften blev lite friskare, så det kändes som att det blev mer än en 2 graders skillnad. Detta är första natten på länge jag faktiskt somnat snabbare än på 2 timmar och inte svettats ihjäl under processen samt sovit som en stock hela natten. 
 
Hejhej.
 
Jahapp, vad ska jag göra idag då? Typ ingenting, haha. Ska bara posta min hemförsäkringsansökan, som jag borde gjort för typ 1 år sedansamt posta en retur till Nelly.com, som skickade mig fel jävla vara. Krångla som fan ska det göra, de skickade mig rätt vara och en ny faktura, fast den första fakturan var helt rätt. Så nu har jag två fakturor jag måste betala fast det är samma jävla vara på båda... I och med att jag varit en god medborgare och redan betalat den första korrekta fakturan, så måste jag själv kontakta klarna och begära en återbetalning på varan och sedan betala samma jävla summa igen på den andra fakturan. Och nej, det går inte att bara makulera den andra fakturan. De fuckar upp, men jag måste jobba... Måste dock ge dem att de på kundtjänsten är trevliga i alla fall. 
 
För övrigt så kan jag meddela att det mesta av Ove (min tatuering alltså... Don't judge me!) är läkt nu (bara delar av det gröna kvar, som borde lossna snart). Tror jag i alla fall. Ska in till tatueringsstudion på torsdag hade jag tänkt och visa upp den och bestämma tid för touch up. Lite färger behövs på några ställen och vill fylla på lite mer grönt typ. problemet är att jag åker till Åland på fredag, och jag skulle behöva touch uppa (hehe) den senast på måndag i och med att volleyn börjar den 18nde, de måste hinna läka innan dess. Det känns dock ganska kört, ofta att han kommer ha tid med det liksom. Sååå, jag är lite orolig över det. 

Kommentarer



name:
remember?

mail: (only for me)

blog:

write:

Trackback