Sexankillen är sjukt irriterande.

Det är inte hans skämt jag irriterar mig på, utan sättet han säger dem. Alltså hur han säger allt snabbt i korta meningar med pauser emellan. ÅÅÅHHHH!!!!!11!! Fick något ryck och kände mig tvungen att ta reda på vem han är, så efter lite googling kom jag in på flashback (såklart, var annars? Haha. På flashback kan man få reda på vad som helst!) och efter lite bläddrande bland sidorna så hittade jag svaret. Varför jag ville veta vem det är har jag ingen aning om, men det känns bra i alla fall, haha!
 
Just nu ser jag på Castle. Det är ett avsnitt där Castle och Beckett är inlåste i nåt rum tillsammans av någon psycho-dude och de tror att det ligger en tjej i rummet bredvid, så de gräver sig igenom väggen för att rädda henne. Jag har sett avsnittet förut och vet att det är en fucking jävla tiger på andra sidan väggen, DON'T DO IT!!! Well, they did it this time as well. They never learn. Haha.
 
Vad har jag annars haft för mig idag då, förutom detta otroligt givande skit och löpturen jag beskrev i förra inlägget? Jo, jag har faktiskt pluggat. Skrev svar på 5 instuderingsfrågor (jag ligger typ efter min planering med 100 st eller något, så denna tenta kommer nog gå käpprätt åt helvete. I detta nu så bestämde jag mig för att skita i den, för det gick fortfarande att avanmäla sig. Får skriva den på uppsamlingen i augusti. Känns skönt faktiskt, är sjukt trött på allt pluggande. 
 
Utöver det så har jag hållit i KFUMs fys på GIH, tre tappra själar dök upp och kämpade på! De var riktigt duktiga! Har även haft ett styrelsemöte via skype (eller ja, skype fuckade som vanligt, så vi tog det via telefon). 
 
Igår var jag förresten på en föreläsning av Louise Lundsten om ätstörningar och hennes kamp. Intressant! En grej som jag för första gången fotade på väg till föreläsningen var grafittiväggen vid ÖBOs nya studentbygge. Den är helt fantastisk och grafittin ändras hela tiden. Kommer sakna den när den försvinner, hoppas de fixar något liknande någon annanstans.
 

Kommentarer
>> Hanna Persson -

VEM ÄR SEXANKILLEN DÅ????

  2016-05-19 / 19:12:22



name:
remember?

mail: (only for me)

blog:

write:

Trackback