Sommarshopping.

Vädret var trist idag, så det passade bra att irra runt i affärer och spendera pengar. Jag har shoppat en hel del idag, vilket kanske inte är det bästa då jag inte har något sommarjobb och då jag ska till England om ett par veckor... Nåja, det löser sig. Jag är i alla fall redo för sommar nu.
 
Hela skörden av kläder.
 
Sweater med en björn som håller i en surfbräda på. Helt fantastisk!! Ett par basic jeansshorts, ett randigt linne och ett par träningsshorts. Allt från H&M. 
 
Ett par oversize jeansshortsmed hög midja och ett blommigt linne från Monki. Ett par REA-shorts med blommor från H&M, som jag tänkt använda som pyjamasshorts.
 
Tre oversize linnen, ett mönstrat linne, ett vitt oversize linne med tryck och en mönstrad t-shirt. Allt från New Yorker. Superbilliga var de, typ 60 spänn i snitt. 
 
Ett blommigt linne från H&M, ett vinröttlinne från Bikbok, ett par jeansshorts från Myrorna och ett par lila Nike träningstights (mina första färgglada tights!) från Stadium. 
 
Och sist men inte minst; en resväska som går att ha med som handbagage på Ryanair, ett laptopfodral samt en kul adresslapp till väskan. 
 
Nu måste jag skriva opponering, hade helt glömt bort att det är det också imorgon, haha. 
 

Kommentarer

Omgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgjagvillocksåshoppadamnitpengar!!!!

Svar: alltiddedärjävlapengarna, jagvillblirik!!
enklockren.blogg.se

  2014-06-03 / 21:30:02




name:
remember?

mail: (only for me)

blog:

write:

Trackback