An ordinary day in an ordinary life. Sort of. Lite chilligare bara.

Idag har varit en rätt bra dag. Förutom att jag skippade gymmet. Får gymma imorgon istället. 
 
Dagen började genom att jag vaknade (duh...). Jag åt frukost (duh again) och insåg att vädret var helt fantastiskt, så jag beslutade ganska snabbt att skippa dagens planerade gympass och istället bege mig ut till parken med en filt och en p3 dokumentär i öronen. Denna gång lyssnade jag på dokumentären om de von Sydowska morden, intressant! 
 
Efter att p3-dokumentären slutade (jag vill fan veta VARFÖR Fredrik mördade sin pappa och de två betjänterna...) fick jag skynda mig hem för att laga mat (en klassiker: köttfärssås) och duscha, för sedan begav jag och mina fancy shoes sig iväg till uni, inte för att plugga, utan för att ta bussen till andra änden stan för att rösta i det finska EU-parlamentsvalet. Med mig hade jag Eva och Annika, efter lite finska (jag förstår fortfarande finskan rätt bra, haha, gott så) och röstning begav vi oss tillbaka till stan för lite fika på Hälls och solchillande vid slottet i väntan på att Erins konsert skulle börja. Konserten var fin, men lite tråkigare än den förra då det var en del låtar som bara var instrumentaliska. Jag blir så uttråkad då, och det känns som att något fattas. Enligt mig. Filmade en del låtar, så ska väl slänga upp dem på youtube snart. 
 
Japp, det var den dagen. Nu ska jag kolla på Simpsons och äta. 

Alla bilder är fotade med mobilkameran, så förvänta er inget. 
 
 

Kommentarer



name:
remember?

mail: (only for me)

blog:

write:

Trackback