Mikasa Challenge-utvärdering och annat ploj.

Idag hade jag sovmorgon. Som vanligt. Hehe. Gotta love my life. När jag vaknade så fick jag plötsligt inspiration (eller panik?) att börja skriva på min och Ranias projektplan. Skrev ett par sidor om KASAM i interventionsform samt försökte få ihop en plan för arbetet. Därefter fick jag tummen ur och började äntligen skriva på mitt stresshanteringskurs-PM som skulle varit inlämnat i typ... april någon gång. Eheh. Det flöt på bra. Så bra att jag skrev ihop sju sidor och blev klar! Och det blev inte helt värdelöst. Orkade dock inte läsa igenom det en gång för att kolla en sista gång, men det brukar jag i princip aldrig orka, och mina arbeten brukar vara rätt välskrivna trots att jag är en lat jävel. Några stavfel här och var, men ingen biggie. 
 
Anyway, efter det stressade jag iväg för att gå på Mikasa Challenge-utvärdering och tvårätters-middag på Scandic Grand. Middagen var helt okej, min biff var lite överstekt och torr, men potatismosen... eller ursäkta, potatispurén, var top notch, och såsen var riktigt god också. Dock kunde de öst på några liter mer sås, hehe. Efterrätten var en sorts brownie med nötter, romrussin och mashmallows samt hallonsorbet. Den var riktigt god, men sjukt mäktig, så jag orkade inte med hela. Det händer typ aldrig. Erin ritade förresten av supervacker mutant-ko under utvärderingen. Very pretty. 
 
Over and out, here comes the pics. Glömde att fota maten. Åt istället. 
 
 

Kommentarer



name:
remember?

mail: (only for me)

blog:

write:

Trackback