Ny TV och Kurage - den haaaariga hunden.

Har länge tänkt köpa en TV, men det har aldrig blivit av. Skulle köpa Alindas gamla, var det tänkt från början, men det tog sån tid, så när jag såg att en tjej som bor några 100m ifrån mig sålde denna 32 tummare billigt, så slog jag till. Jag och Annika bar hem den till mig, haha. Så nu har jag både soffa och TV. Gött mos med köttbullar!
 
Jag och Erin invigde den igår genom att kolla på Kurage (fantastisk show, haha) och äta hemmalagade hamburgare. Först hade vi tänkt äta köttbullar, sedan korv med bröd innan vi slutligen bestämde oss för hamburgare i affären. Det finns så mycket gott att äta, det är svårt att välja! 
 
 
Ni får en bild på Maia också, för att hon är så söt!
 

Kommentarer



name:
remember?

mail: (only for me)

blog:

write:

Trackback