When I walk on by, people be looking like damn her shoes are fly.

 
Igår kom mina skor med UPS-bud, och jag dog lite! Jag har suttit i en vecka och typ spårat dem fem ggr per dag (nej nu ljuger jag, typ 10...) på UPSs hemsida och blivit lika glad varje gång det skett en förflyttning! Jag har väntat på dem i en månad, so don't judge me!
 
För er som kanske undrar så är dessa skönheter egendesignade Nike Air Max Lunar 90. Så jävla dyra, men så jävla värda! Jag vet att färgerna kanske inte tilltalar alla, but I couldn't care less, för de är fantastiska! 
 
Som vanligt blir bildernas färg och kontrast lite dassig här (kom igen, fixa det blogg.se! Det har varit likadant sedan jag startade min första blogg där, vilket var typ 2008...), men ni ser ju hur mina darlings ser ut i alla fall. 

Kommentarer



name:
remember?

mail: (only for me)

blog:

write:

Trackback