Alltså jag tycker om värme.

Men det behöver inte vara fucking 300 grader + sol + kvavt. Det var perfekt som det var i slutet av maj / början av juni, typ 20 - 25 och sol. Man kunde gå i shorts och linne och man kunde sova om nätterna. Nu är det olidligt varmt i min lägenhet, och när temperaturen sjunker utomhus så sjunker den INTE inomhus. Inte hos mig i alla fall. Någon som har en ac över? 
 
Fast, jag har det hellre så här än -20 grader, snö och blåst. Helt klart. Om det skulle vara så här året runt och inte bara typ 3 veckor så skulle jag lätt investera i en bra ac och så skulle allt jag irriterar mig på lösa sig (förutom myggor). Men det känns lite ovärt när jag bor i ett land som Sverige där medelteperaturen är typ -10 49 veckor av årets 52.
 
 

Kommentarer



name:
remember?

mail: (only for me)

blog:

write:

Trackback