Tavelväggen.

Nu är taveväggen så gott som klar! Ska bara se om jag hittar ramar till texterna, skulle inte vilja ha svarta ramar utan kanske vita, röda eller bara glasramar. Får se vad jag hittar.
 
 
Ska försöka berätta lite om alla bilder. Vi börjar längst ner till vänster med den stor fågelburstavlan, som jag hittade på le interwebz och skrev ut. Elefanttavlan ärfrån IKEA, men jag har klippt ut elefanterna, det var egentligen ett par rader elefanter. Texten brevid den har jag bara skrivit i Word och skrivit ut. Bilden bredvid den är en bild jag tog vintern 2010, älskar att det är så dött, grått och vitt och att det orangea lyser upp så mycket. Vi går uppåt och kollar på den lilla tavlan med tre ugglor. Ugglorna är utklippta ur en bild från IKEA. Till höger om den hittar vi erins ben, en bild jag tog i våras. Till vänster om den hittar vi en bild på en blombukett som nästan är formad som ett hjärta samt ett ljus (som knappt syns). Den bilden tog jag också i våras, om jag inte missminner mig. Till vänster om den hittar vi två små runda tavlorna. I dem hittar vi faktiskt ugglepresentpapper, haha. Till höger om den hittar vi en av mina favoritbilder, tagen sommaren 2009. Ovanför den är bara en utskriven text som jag skrev i Word och bredvid hittar vi en bild som jag hittade på Myrorna. Den heter "Förtvivlad gubbe", enligt den som gjorde den i alla fall, haha. Bredvid den hittar vi en bild på gårdagens outfit och Berg-Ove samt en iten gul tavla på en igelkott som jag hittade på Myrorna för 5kr för något år sedan, haha. 
 

Kommentarer



name:
remember?

mail: (only for me)

blog:

write:

Trackback