The story of my life.

We are working on the problem and we are trying to solve whatever the problem here is, which is hard as long as we don't know what the problem is. Hard life, haha. 
 
Här kommer lite fabolous webcampics på eder favoritbloggare så här på kvällskvisten. 
 
 
Min klara favorit är den nästsista. Ser ut som en surkärring, vilket passar mig bra, eftersom jag gillar att gnälla på skoj och att spela rummy med min farmor, hennes bror och deras buddies. Lösa korsord är nice också. 
 
För övrigt så har det regnat och åskat idag. åska brukar lätta upp luften lite, eller hur? Well, no. Det är precis lika jävla varmt här inne i min lägenhet som det var innan. Thunder, do your job or gtfo. 
 
Over and out, ta hand om er mina små filifjonkor! (Nej, jag är inte hög. Jag är faktiskt kort som fan.)

Kommentarer



name:
remember?

mail: (only for me)

blog:

write:

Trackback