Gymmet igen.

Ni har säkert tröttnat på träningsinlägg, men det skiter jag i, för jag har inte så mycket annat att skriva om, hehe. När jag kom dit och när jag värmt upp så var min kära half rack upptagen, förstå min besvikelse. Till på köpet så var den andra half rack-liknande grejen också upptagen, så jag fick snällt ställa mig på crosstrainern och köra lite extra uppvärmning. När jag var klar med det så var half racken (eh..?) ledig, hallelujah. Jag skulle dock hata mig själv m jag var någon annan på gymemt, jag stod där och hängde i en timme... En kille kom fram och frågade om jag var klar snart och jag bara "eeehehehehe... jag har fyra set marklyft kvar och sen ska jag köra rodd också..." Han bara "eh jaha..." Jag kände mig som värsta douchen, hoppas han lyckades lösa det på något sätt. När jag hade två set rodd kvar så kom en annan kille och frågade om jag var klar snart, och då kunde jag tack och lov ge ett mer glädjande besked, haha.
 
Anyway, jag måste rota fram mina handskar igen, har typ köttat sönder mina händer. Och dragremmar ska jag klicka hem också, har lite dåligt grepp på vämster hand på grund av mitt finger, så jag håller på att tappa stången hela tiden när jag kör marklyft. 
 
 

Kommentarer



name:
remember?

mail: (only for me)

blog:

write:

Trackback