Selfies, eller som det heter med ett socialt mer accepterat, och även finare, ord: självporträtt.

Som ni kanske listade ut med tanke på förra inlägget så var jag ut på en fotopromenad i naturreservatet i Sörbyskogen idag. Jag plockade på mig kameran och gick iväg. Efter ca en km var jag framme i naturreservatet och skulle ta min första bild, men vad upptäckte jag då? Jo, att jag glömt det där jääävla viktiga minneskortet i datorn! Klassiker.... Det har hänt förut.... Så jag hade inget annat val än att svära lite, och gå hem och hämta det och gå tillbaka igen. Två km senare var jag tillbaka, med minneskortet. Som jag dock höll på att glömma en andra gång, då jag när jag kom hem bara bytte tröja och drog iväg igen utan att ha tagit ut minneskortet ur datorns minneskortläsare. Som tur kom jag på det efter att jag låst dörren, så ingen större skada skedd, haha. 
 
Myggorna mumsade friskt på mig i naturreservatet, men det var fint i alla fall! Naturen och solen alltså, inte myggornas mumsande... Här följer lite pics på eder alles moi. Jag alltså. Hoppbilden blev lite fail, men jag har en sådan fin dubbelhaka på den, så jag postar den också! 
 
 

Kommentarer



name:
remember?

mail: (only for me)

blog:

write:

Trackback